Target Marketing

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Target Marketing

بازاریابی هدف

این بازاریابی برای گروه خاصی از مصرف کنندگان (بخش ها) است که خصوصیات، رفتار با نیازهای مشابهی دارند.

وقتی این بخش ها شناسایی می شوند، شرکت استراتژی هدف گذاری را ایجاد می کند که محصول با خدمتش را با کسب جاذبه ی بیشتر در بازار موقعیت گذاری می کند. استراتژی هدف گذاری شامل تعداد بخش های مورد هدف، مخاطب مورد هدف، تعداد محصولات پیشنهادی و تنوع محصول پیشنهادی برای هر بخش می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 18

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.