Target Marketing

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Target Marketing

بازاریابی هدف

این بازاریابی برای گروه خاصی از مصرف کنندگان (بخش ها) است که خصوصیات، رفتار با نیازهای مشابهی دارند.

وقتی این بخش ها شناسایی می شوند، شرکت استراتژی هدف گذاری را ایجاد می کند که محصول با خدمتش را با کسب جاذبه ی بیشتر در بازار موقعیت گذاری می کند. استراتژی هدف گذاری شامل تعداد بخش های مورد هدف، مخاطب مورد هدف، تعداد محصولات پیشنهادی و تنوع محصول پیشنهادی برای هر بخش می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 88

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.