Sub-brand

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Sub-brand

نام تجاری فرعی

نام تجاری‌ای که تداعی خود را بر اساس یک نام تجاری اصلی می سازد. این نام تجاری با وجود این که نام و هویت بصری خاص خود را دارد، برای نفوذ پیشینه و ارزش ویژه‌ی نام تجاری اصلی طراحی می شود و در طبقه ، مزیت با هدف جدیدی بسط می باید.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 88

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.