Sonic Branding

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Sonic Branding

برندینگ صوتی

برندینگ صوتی به استفاده از یک قطعه‌ی خاص موسیقایی یا صدایی خاص برای شناسایی و تبلیغ محصول، خدمت یا شرکت گفته می‌شود.

با تکرار کافی، نام تجاری صوتی بسیار قوی می‌شود و شرکت‌ها به خاطر احتمال استفاده از رادیو و تلویزیون، تبلیغات وب سایت‌ها و حتی زنگ‌های خاص تلفن همراه، توسط مشتریان فعلی یا آتی اقدام به استفاده از آن در هر جایی می‌کنند. روش صوت شناسی نام تجاری مختص اینتربرند، برندینگ صوتی را با برنامه‌های کلی برندینگ برای بازتاب نقطه‌ی تماس دیگری در اگاهی و تمایز نام تجاری همراه می‌کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 17

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.