Share of Voice (SOV)

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Share of Voice (SOV)

سهم از صدا / تبليغ / گفتار

منظور سهم یک نام تجاری از کل رسانه های بررسی شده در یک طبقه‌ی از پیش تعریف شده است،

برای مثال، اگر کل تبلیغات در مورد جهانگردی در ایالات متحده ۱۰۰ میلیارد دلار است و یک شرکت مجزا ۱۰ میلیارد دلار خرج می کند، پس آنها ۱۰ درصد سهم از تبلیغ را خواهند داشت.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 17

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.