Share of Mind

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Share of Mind

سهم از ذهن

هرچند سهم از ذهن، مقدار نسبی توجه به یک نام تجاری از سوی مخاطب هدف آن است، اما پیچیده‌تر از توجهی است که برای مثال افراد به پپسی در برابر کوک میدهند.

سهم از ذهن شامل هر چیزی می شود که مشتریان درباره ی آن فکر می کنند و این که چه سهمی از آن به یک شرکت، محصول با خدمت مشخص اختصاص دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 16

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.