Seven P's

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Seven P's

هفت پی

علاوه بر چهار پی کاملاً شناخته شده (محصول، قیمت گذاری، ترفیع، مکان) بحث‌های جدید، سه متغیر دیگر را (معروف به آمیزه‌ی بازاریابی گسترده) اضافه کرده‌اند که به شرح ذیل هستند:

  • افراد: هر شخص ارائه دهنده‌ی نام تجاری و تعامل کننده با مشتریان، بر تجربه‌ی نام تجاری تأثیر دارد. در نتیجه این افراد باید به طور شایسته و مناسبی درباره‌ی ویژگی‌ها و ارزش‌های نام تجاری آموزش داده شوند و به خوبی انگیزه‌ی حمایت و تکامل نام تجاری به آنان داده شود. همچنین یک سفیر و نماینده برای نام تجاری باشند.
  • فرایند: موقعیت‌های مفصل و پرجزئیاتی هستند که مشتری می‌تواند در تماس با نام تجاری داشته باشد و برای وفاداری به نام تجاری ضروری هستند.
  • شواهد فیزیکی: در حوزه‌ی محصولات مشهود به سهولت وجود دارد، اما در مورد خدمات نام تجاری قبل از تحویل خدمت به خوبی نمی‌توان تجربه‌اش کرد. مشتریان احتمالی ممکن است در هنگام تصمیم گیری درباره‌ی استفاده کردن یا نکردن از یک خدمت ریسک بیشتری را متحمل شوند. برای کاهش این ریسک بالقوه، باید به مشتریان اجازه ی بررسی خدمت، نشان دادن حامیان واقعی یا ایجاد شرایط امتحان بدون خطر خدمت، برای کمک به آنان در تصمیم گیری را داد.
نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 20

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.