Segment- Target- Position Strategy

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Segment- Target- Position Strategy

استراتژی بخش بندی- هدف گیری- تثبیت موقعیت

بخش بندی به معنای تقسیم بازار به گروه‌های متمایز مشتریان (بخش‌ها) است که به روش مشابه رفتار می‌کنند و نیازهای مشابهی دارند. هر کدام از این بخش‌ها را سپس می‌توان با استراتژی‌های خاص بازاریابی به شرح ذیل هدف قرار داد:

  • توسعه: در آن یک محصول به چندین بخش عرضه می‌شود. بنابراین، بازار توسعه می‌یابد.
  • تمرکز: شرکت یک محصول را به یک بخش عرضه می‌کند.
  • توسعه‌ی خط محصول: محصولات جدید در همان طبقه‌ی محصول با دادن حق انتخاب بیشتر به مشتریان و برای حمایت از شرکت در عرصه‌ی رقابت، به بخش موردنظر بازار وارد می‌شوند.
  •  تمایز: شرکت در چندین بخش یا همه‌ی بخش‌ها در زمانی یکسان فعالیت می‌کند و محصولات متفاوتی را به هر بخش می‌فرستد.
نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 90

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.