Salience

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Salience

بارز بودن، برجستگی

بارز بودن، هم به عنوان حداکثر آگاهی از نام تجاری در ذهن و هم به عنوان معروفیت کلی نام تجاری مبتنی بر معیارهای گوناگون عملکردی بیان می شود.

بارز بودن، علت عملکرد بهتر نام‌های تجاری معین نسبت به دیگر نام های تجاری را به رغم تفاوت های مشهود جزئی بین آنها توضیح می دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 98

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.