Role of Brand

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Role of Brand

نقش نام تجاری

وجهی از متدلوژی ارزیابی نام تجاری اینتر برند که سهم درآمدهای نامشهود قابل نسبت به نام تجاری در هر بخش بازار را ارزیابی می کند.

این نقش با شناسایی اولیه‌ی محرک‌های گوناگون مطالبه کننده‌ی کسب و کار دارای نام تجاری و سپس تعیین میزان تأثیرپذیری مستقیم هر محرک توسط نام تجاری محاسبه می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 87

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.