Revitalization

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Revitalization

تجدید حیات/ تجديد نام تجاری

تجدید حیات، انرژی دادن به یک نام تجاری سابقاً مشهور است که جاذبه خود را به خاطر تغییرات در محیط بازاریابی، استراتژی های رقبا، رفتار مصرف کنندگان و غیره از دست داده است، در واقع فرایند اتخاذ شده توسط شرکت عرضه کننده‌ی نام تجاری یا شرکت تصاحب کننده‌ی نام تجاری است.

بسته بندی مجدد و موقعیت گذاری مجدد معمولا اقدام هایی ضروری برای دست یابی به موفقیت به حساب می آیند و غالباً نسبت به ایجاد یک نام تجاری جدید، استراتژی کم هزینه‌تری هستند، تجدید حیات یک نام تجاری برای شرکت مزیتی مهم در بازار بالغ فراهم کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 16

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.