Revitalization

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Revitalization

تجدید حیات/ تجديد نام تجاری

تجدید حیات، انرژی دادن به یک نام تجاری سابقاً مشهور است که جاذبه خود را به خاطر تغییرات در محیط بازاریابی، استراتژی های رقبا، رفتار مصرف کنندگان و غیره از دست داده است، در واقع فرایند اتخاذ شده توسط شرکت عرضه کننده‌ی نام تجاری یا شرکت تصاحب کننده‌ی نام تجاری است.

بسته بندی مجدد و موقعیت گذاری مجدد معمولا اقدام هایی ضروری برای دست یابی به موفقیت به حساب می آیند و غالباً نسبت به ایجاد یک نام تجاری جدید، استراتژی کم هزینه‌تری هستند، تجدید حیات یک نام تجاری برای شرکت مزیتی مهم در بازار بالغ فراهم کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 83

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.