Return on (Brand ) Investment

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Return on (Brand ) Investment

بازده سرمایه گذار  (نام تجاری)

روش مورد استفاده در شرکت ها برای محاسبه‌ی ارزش مالی نام تجاری در مقایسه با مقدار پول صرف شده برای آن است.

سوددهی نام تجاری یا فقدان روش سوددهی به صورت درصد بیان می‌شود. به علاوه، این تحلیل ها، اطلاعاتی تجویزی را برای اتخاذ تصمیم های صحیح کسب و کار به منظور سرمایه گذاری آتی بر نام تجاری فراهم می کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 16

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.