Repositioning

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Repositioning

موقعیت گذاری دوباره، تغییر موقعیت

موقعیت گذاری دوباره به معنای تغییر موقعیت یک محصول یا خدمت در اذهان مشتریان است که به دلیل شکست محصول یا خدمت قبلی، تغییرات در بازار و یا معرفی محصول جدیدی در بازار رخ می‌دهد.

بعضی محصولات احتمالاً ارزشمند، اهداف فروش را به علت عرضه‌ی نامناسب در بازار یا تثبیت موقعیت غیرمؤثر برآورده نمی‌کنند و اکثر اوقات می‌توان از طریق موقعیت گذاری دوباره، ارزش آن‌ها را ارتقا داد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 87

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.