Relevance

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Relevance

مربوط بودن، رابطه، ارتباط

مربوط بودن به مفهوم «متناسب بودن» یک نام تجاری با نیازهای احساسی و کارکردی بازارهدف خود است.

در نهایت، مشتریان مربوط بودن یک نام تجاری را تعیین می‌کنند؛ یعنی نام تجاری زمانی مرتبط است که مشتریان وجود ارتباط را درک کنند. تاریخچه‌ی کسب و کار، مملو از نام‌هایی تجاری است که مالکان آن‌ها فکر می‌کردند با مصرف‌کنندگان خود ارتباط دارند، اما در واقع نداشتند؛ از جمله ادسل (نام تجاری اتومبیل شرکت فورد).

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 14

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.