Relevance

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Relevance

مربوط بودن، رابطه، ارتباط

مربوط بودن به مفهوم «متناسب بودن» یک نام تجاری با نیازهای احساسی و کارکردی بازارهدف خود است.

در نهایت، مشتریان مربوط بودن یک نام تجاری را تعیین می‌کنند؛ یعنی نام تجاری زمانی مرتبط است که مشتریان وجود ارتباط را درک کنند. تاریخچه‌ی کسب و کار، مملو از نام‌هایی تجاری است که مالکان آن‌ها فکر می‌کردند با مصرف‌کنندگان خود ارتباط دارند، اما در واقع نداشتند؛ از جمله ادسل (نام تجاری اتومبیل شرکت فورد).

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 89

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.