Relaunch

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Relaunch

عرضه‌ی دوباره‌‌ی کالای جدید و بهبود یافته در بازار، جا انداختن دوباره‌ی کالای جدید در بازار

استراتژی‌ای که بر یافتن بازارهای جدید، بخش های دست نخورده‌ی بازار، کاربردهای جدید محصول و یا روش هایی برای ترغیب به افزایش مصرف محصول توسط مشتریان فعلی متمرکز است.

محصول دوباره عرضه شده معمولاً در بعضی اصول پایه‌ای تغییر می یابد تا بتواند به عنوان نوع «جديد و بهبود یافته» ترفیع و ترویج شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 86

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.