Relative Market Share

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Relative Market Share

سهم نسبی بازار

اندازه‌ی سهم یک شرکت در مقابل رقبایش است. داشتن سهم بزرگ باعث صرفه جویی های مقیاس (تولید انبوه) در توسعه، تولید و بازاریابی محصول می شود.

گذشته از این شرکت با نام تجاری را در اذهان مشتری در موقعیت قوی تری قرار می دهد و همچنین تأثیر مثبتی در سرتاسر فرایند فروش و بازاریابی دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 88

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.