Relationship Marketing

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Relationship Marketing

بازاریابی رابطه

به بازاریابی با پیش بینی رابطه‌ای بلندمدت به جای معامله ای یک باره اشاره دارد.

این شیوه بازاریابی ضرورت معامله‌ا‌ی انفرادی و یک باره را به رغم سوددهی رد می‌کند؛ زیرا عمده‌ی تمرکز بر رابطه‌ای سودآور در طی دوره‌ی عمر مشتری است. امروزه این رویکرد به سبب قدرتش در بخش بندی بازارهای هدف خود به افراد، مؤثر است و قادر به درک ارزش اعطایی هر فرد به این رابطه، در طی زمان است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 80

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.