Recall

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Recall

یادآوری

این مورد، به توانایی به خاطر آوردن یک نام تجاری خاص توسط مشتری در هنگام نشان دادن طبقه‌ای از محصولات بدون هیچ ذکری از نام‌های تجاری آن اشاره دارد.

این نوع یادآوری، یادآوری بدون کمک نیز نامیده می‌شود. از سوی دیگر، یادآوری با کمک (که شناخت نام تجاری هم نامیده می‌شود)، میزانی را که یک نام تجاری به خاطر آورده می‌شود- وقتی که نام آن گفته می‌شود- اندازه‌گیری می‌کند. برای مثال: «آیا شما با نام تجاری سونی آشنا هستید؟» شرکت‌ها به سطوح بالای یادآوری بدون کمک علاقه‌مندند؛ زیرا اولین نام تجاری ذکرشده، مزیت رقابتی متمایزی در عرصه‌ی رقابت دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 16

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.