Rebrand

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Rebrand

برندینگ مجدد؛ به روز رسانی نام تجاری

زمانی است که شرکت، نام تجاری را با توجه به فشارهای درونی و بیرونی و به روز  اصلاح می‌کند. غالباً این عمل بعد از یک ادغام یا بیش از اندازه بزرگ جلوه دادن نام تجاری نسبت به هویت آن، ضروری می‌نماید.

برندینگ مجدد می‌تواند شامل تغییراتی بنیانی در آرم، اسم، تصویر ذهنی، استراتژی بازاریابی یا رویکرد تبلیغات و یا شامل تغییراتی سطحی باشد. این نوع برندینگ را می‌توان برای محصولات جدید، محصولات نهایی (بالغ) یا حتی محصولات نهایی نشده به کار برد. به روز رسانی نام تجاری فقط به خاطر انجام گرفتن برندینگ مجدد بدون دلیل منطقی، خطر بزرگی برای شرکت در بردارد. هر برندینگ مجدد باید به عنوان کاتالیزور و تسهیل کننده‌ی اقدام، یک موقعیت تجاری مطلوب دربرداشته باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 16

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.