Reach

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Reach

برد/ دسترسی تبلیغات

درصد مصرف کنندگان در بازار هدف که دست کم یک مرتبه در معرض آگهی خاصی در یک دوره‌ی زمانی معین هستند.

به طور نمونه، آگهی های تجاری تلویزیون برد خیلی زیادی دارند (هر چند برنامه های تلویزیونی کابلی سطح دسترسی محدودتری دارند. آنها متمرکز ترند و می توان به طور مؤثرتری آن‌ها را هدف گذاری کرد). ارقام برد تبلیغات، بدون دوره زمانی مرتبط هیچ معنا و مفهومی ندارد. مثالی از ارقام دسترسی معتبر می توانند بدین صورت باشد: «در ۱۴ اکتبر سال ۲۰۰۶ به آگهی های تجاری XYZ در هر روز، ۱۵۶۵ نفر در هر میلیون نفر دسترسی داشتند.»

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 86

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.