Range Branding

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Range Branding

برندینگ دامنه‌ی محصولات

برندینگ دامنه‌ی محصولات از یک نام تجاری منفرد در سرتاسر چندین طبقه‌ی محصول مرتبط به یکدیگر استفاده می کند.

برای مثال، نام تجاری هارلی دیویدسون، موتورسیکلت، تی شرت، ژاکت‌های چرمی، فنجان‌های قهوه و غیره را می فروشد. خطر کمتری در استفاده از این نوع برندینگ نسبت به بسط نام تجاری اصلی در طبقات محصولات کاملا جدید وجود دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 18

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.