Quantitative Research

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Quantitative Research

تحقیق کمی

تحقیق کمی، بر داده‌های عینی جمع آوری شده مبتنی است که می توانند در معرض تحلیل آماری قرار بگیرند و به صورت اعداد و ارقام بیان شوند.

اغلب مطالعه‌ها و بررسی‌های کمی در تحقیقات مصرف کننده صورت می‌گیرد که با نمونه‌ای به میزان کافی بزرگ انجام می شود تا اطلاعات موثق آماری فراهم کند و اغلب برای پیش بینی نتیجه‌ها استفاده می شوند. این تحقیق معمولاً در تعیین درجه بندی عملکرد، اهمیت نیازهای متفاوت مشتری، محصولات رایج و سطوح رضایت مشتری، احتمال خرید مجدد و ترجیحات محصول استفاده می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 16

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.