Qualitative Research

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Qualitative Research

تحقیق کیفی

تحقیق کیفی بر داده های ذهنی تمرکز دارد که به آسانی به ارقام ترجمه نمی شود.

از آن جا که شیوه‌ی جمع آوری اطلاعات در مورد سلیقه ها، عقاید و احساسات مصرف کننده است، از طریق تعامل و بحث گروهی صورت می گیرد. تحقیق کیفی اطلاعاتی درباره‌ی ادراک‌ها، عقاید، تصاویر ذهنی از نام تجاری، شخصیت نام تجاری و آزمایش تبلیغات به دست می آورد و بینش‌ها و ادراک‌هایی در مورد موقعیت های بازاریابی حاصل می کند که مستلزم صحت آماری نیست.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 17

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.