Pyramid

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Pyramid

هرم نام تجاری

اصطلاح هرم نام تجاری که توسط مؤلف و استاد دانشگاه، لسلی دی چرناتری، توسعه یافته است، شامل صفات، مزایا، پاداش‌های احساسی، ارزش‌ها و ویژگی‌های شخصیتی می‌باشد.

هرم به معنای جور بودن رفتار خریدار با نام تجاری، برای القا و حفظ وفاداری است. اما در زمینه‌ی برندینگ و تصمیم‌گیری نام تجاری، اغلب با سلسله‌ی مراتب نیازهای مازلو مقایسه می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 100

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.