Psychographic Segmentation

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Psychographic Segmentation

بخش بندی نمودار روانی

بازار را به بخش های مجزایی مبتنی بر تحلیل نمودار روانی تقسیم می کند. تکنیکی که اطلاعات مقدماتی را درباره‌ی چگونگی زندگی افراد، عوامل جالب توجه و مورد علاقه و غیر مورد علاقه‌ی آنان به دست می آورد.

این بخش بندی همچنین یک تحلیل سبک زندگی یا  AIO نامیده می‌شود زیرا بر تعدادی از اطلاعات درباره‌ی فعالیت‌ها، علاقه‌ها و عقاید افراد تکیه می‌کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 89

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.