Promise

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Promise

قول

قول نام تجاری، ماهیت روابط متقابل بین نام تجاری و مخاطبش را بیان می کند.

قول، بهبود و افزایش مزایا و سطح و سبک زندگی مورد انتظار مشتری را وعده می دهد و مانند هر قراردادی بین دو گروه، موارد مورد انتظار هر گروه از دیگری را تعریف می کند. نام تجاری نباید بیش از حد توانایی اش قول دهد یا اعتبار خود را زیر سؤال ببرد. این اقدام قطعا به ناامیدی مصرف کننده‌ی نام تجاری منجر خواهد شد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.