Promiscuity

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Promiscuity

بی قیدی/ عدم وفاداری به نام تجاری

زمانی که مصرف کنندگان با تغییر حمایت خود از یک نام تجاری به نام تجاری رقیب، عدم وفاداری خود را به یک نام تجاری نشان می‌دهند.

 

 

بی‌قیدی به تغییر دادن نام تجاری نیز اطلاق می‌شود و متضاد وفاداری به نام تجاری است (ر.ک: وفاداری/ Loyalty). در واقع، اغلب مشکلی در شرایط کالا، عدم وفاداری مصرف کننده را به مالک نام تجاری، (عملاً در رابطه با نبود پیشنهاد ارزش منحصر به فرد محصول) خبر می‌دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.