Power Branding

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Power Branding

برندینگ قدرت/ اقتدار؛ برندینگ مجزا

استراتژی‌ای که هر محصول شرکت، اسم تجاری خاص خود را دارد که به طور مستقل و بدون حمایت نام تجاری شرکت یا دیگر نام های تجاری محصول فعالیت می کند.

در برندینگ قدرت، از آن جا که هر نام تجاری باید به طور مجزا ترویج و ترفیع و به طور قانونی حمایت شود، برای استراتژی به تعداد زیادی منابع نیاز است. این استراتژی به طور اساسی توسط تولیدکنندگان کالاهای مصرفی استفاده می‌شود. پاک کننده های لیورز و پروکتر اند گمبل مثال های خوبی از نام‌های تجاری قوی و مقتدر هستند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 93

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.