Positioning

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Positioning

موقعیت گذاری، تثبیت موقعیت

موقعیت متمایزی که نام تجاری در محیط رقابتی خود برای تضمین شناخته شدن نام تجاری توسط افراد، از دیگر نام های تجاری موجود در بازار هدف خود اتخاذ می کند.

تثبیت موقعیت مستلزم کنترل با دقت هر جزء از آمیزه‌ی بازاریابی است. تثبیت موقعیت، نوع مخاطب مورد نظر نام تجاری، مبنای آن جاذبه و دلیل اعتقاد گروه‌های هدف اصلی به پیام را شرح می دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 105

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.