Portfolio Analysis

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Portfolio Analysis

تحلیل پورتفولیو

ابزار برنامه ریزی استراتژیک که به تعیین استراتژی بازاریابی کمک می کند و میزان رشد محصول و سهم نسبی بازار را ارزیابی می نماید.

همچنین آن را با دیگر محصولات و خدمات موجود در پرتفولیو مقایسه می کند.هدف نهایی، انتخاب محصولاتی با رشد و ادامه ی تولید آن ها و توقف تولید محصولاتی که دارای رشد خوب نیستند، می باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 96

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.