Point of Purchase (POP)

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Point of Purchase (POP)

نقطه/ محل خرید، تبلیغات نقطه‌ی خرید

موارد تبلیغی و ترفیعی که در جایگاه فروش واقع در فروشگاه خرده‌فروشی برای جلب توجه مصرف‌کننده به یک پیشنهاد ویژه قرار داده می‌شوند.

تبلیغات و نمایشگرهای نقطه‌ی خرید معمولاً نزدیک صندوق‌ها قرار می‌گیرند و شامل بسته‌بندی‌ها، علامت‌ها، کارتون‌های نمایشی و غیره می‌شوند که برای ارائه‌ی اطلاعات اضافی درباره‌ی محصول و تحریک به خرید ناگهانی و تفننی (بدون برنامه ریزی) طراحی شده‌اند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.