Personality

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Personality

شخصیت

شخصیت نسبت دادن خصوصیات انسانی (به ویژه احساسی یا نگرشی) به نام تجاری است.

برای مثال، شخصیت نام تجاری کوک سرگرمی، مک دونالد شادی و ولوو ایمنی است و غیره. سرمایه‌گذاری بر شخصیت‌ نام‌های تجاری از طریق تبلیغات، ترفیع، بسته‌بندی و یا طرح‌های گرافیکی شرکت و نیز به میزان زیادی از طریق شایستگی‌های افراد مسئول نام تجاری کسب می‌شود. به علاوه، شخصیت باید برای انعکاس یا کامل کردن مشتریان هدف نام تجاری، و درک خصوصیات و ویژگی‌های یاری‌رسان آن‌ها به این انعکاس یا کامل کردن مشتریان منجر شود. شخصیت جزئی مهم از نام‌سازی است، زیرا برابری محصول در اکثر بازارها وجود دارد. بنابراین تمایز و انتخاب محصول تا حد زیادی می‌تواند حاصل چیزی که مشتری به طور احساسی «دوست دارد» باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.