Perceptual Mapping

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Perceptual Mapping

نگاشت/ نقشه برداری ادراکی

فرایند مورد استفاده در تحقیقات بازاریابی برای درک طرز تفکر مشتریان منتخب درباره‌ی محصولات فعلی و آتی؛ چگونگی ادراک آنان از شرکت‌ها، محصولات مختلف و ویژگی‌های نام تجاری و نیز چگونگی رتبه بندي آن‌ها در میان موارد بررسی شده در مقابل رقبا است.

یکی از ابزارهای مورد استفاده این فرایند، نمودار گرافیکی نقشه‌برداری ادراک است که جایگاه یک محصول یا فروشنده را نسبت به دیگر محصولات و فروشندگان از نظر مشتریان می می سازد (از این مورد به نام نقشه برداری موقعیت نیز یاد می شود).

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 98

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.