Perception

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Perception

ادراک

ادراک، روشی است که افراد محرک های اطراف خود را تفسیر می کنند. در واقع برداشتی از واقعیت مبتنی بر عقاید، نیازها، نگرش ها، رخدادها و افراد است و نیز بر رفتارها و اعمال تأثیر می‌گذارد. در زمینه‌ی برندینگ، ادراک می تواند بر تصمیم های خرید اثرگذار باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 104

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.