Penetration

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Penetration

نفوذ

نفوذ غالباً به جای عبارت «نفوذ به بازار» به کار گرفته می‌شود و به میزان خرید فعلی نام تجاری توسط اشخاص یا سازمان‌ها در بازار خاص و یا میزان آگاهی خریداران احتمالی از یک محصول یا خدمت اشاره دارد.

نفوذ یک استراتژی رشد است که شرکت توسط آن بر فعالیت های افزایش سهم بازار یا تقویت رقابتی در بازار هدف خود تمرکز می کند. افزایش سهم بازار می تواند از طریق جلب خریداران نام های تجاری در حال رقابت، ترغیب مشتریان فعلی به خرید بیشتر، عرضه‌ی یک محصول بهبودیافته یا اصلاح شده با جذب مصرف کنندگانی که به طور متداول خریدار طبقه‌ی محصول نیستند، صورت بگیرد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 94

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.