Parity

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Parity

برابری، تساوی

برابری وقتی رخ می‌دهد که محصولات یا عملکرد شرکتی نه بهتر و نه بدتر از رقبای آن باشند.

همچنین وقتی که مصرف‌کنندگان هیچ تفاوت واقعی بین نام‌های تجاری در طبقه‌ای یکسان مشاهده نمی‌کنند. برای مثال، در بنزین مصرف‌کنندگان هیچ تفاوت واقعی به جز قیمت مشاهده نمی‌کنند. نام تجاری ابزاری برای غلبه بر برابری کالاهای بی‌نام به اقلام تجملی و لوکس (مارک‌دار) است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 95

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.