Packaging Design

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Packaging Design

طرح بسته بندی

طرح بسته بندی را می توان به چهار روش متفاوت از نظر گذراند: به عنوان وسیله‌ای برای حفاظت از محتویات قوطی؛ به عنوان عاملی در تعیین میزان ارزش محصول؛ به عنوان فضایی خالی برای ترویج و ترفیع ویژگی ها و مزایای محصول و در نهایت به عنوان بخشی از تجربه‌ی محصول.

طرح بسته بندی ماورای مزایای کارکردی تغییر و تکامل یافته است و هم اکنون مثالی تکنیکی و قدرتمند از قابلیت‌های طراحان است. یک طرح بسته‌بندی برای تقریباً پنج سال در معرض نمایش قرار می‌گیرد، بنابراین در ارائه‌ی تعداد زیادی از معیارها موفق باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.