One-to-One Marketing

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
One-to-One Marketing

بازاریابی تک به تک

غالباً بازاریابی شخصی نامیده می‌شود که طی آن شرکت سعی دارد عرضه‌ای منحصر به فرد از محصول را برای هر خریدار احتمالی فراهم کند.

این بازاریابی در اینترنت عملی‌تر است؛ زیرا وب‌سایت به ما امکان می‌دهد تا سلیقه‌های مشتری را پیگیری کنیم و پیشنهادهایی برای خرید ارائه دهیم. برای مثال، شرکت آمازون خواسته‌ها و سلیقه‌های شخصی مشتری را پیگیری می‌کند و پیشنهادهای خاص و سفارشی محصول را فراهم می‌نماید.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 20

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.