Nomyiries

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Nomyiries

ابزار نومتریک

ابزار پژوهشی اختصاصی اینتربرند که پشتیبانی در تصمیم گیری برای گزینه‌های احتمالی اسم وشعار تجاری را فراهم می کند.

هر اسم تجاری احتمالی استفاده از معیارهای ویژه از قبیل تلفظ، تصویرسازی ذهنی (شبیه سازی) و تداعی‌های شخصیت، قابلیت پذیرش اسم، «تناسب» با مفهوم نام تجاری و غیره ارزیابی می شود. نومتریک شامل جنبه های کمی و کیفی می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 31

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.