فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Name

اسم، نام

بخشی از نام تجاری که شامل کلمات، حروف یا اعداد است. وقتی که «علامت تجاری» استفاده می‌شود، بیشتر وقت‌ها به معنای اسم تجاری است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 170
Namenclature System

سامانه‌ی صورت اسامی، فهرست اصطلاحات

سامانه‌ی صورت اسامی، ساختاری برای برقراری طرح تفضیلی در جهت توسعه‌ی اسم است. این سیستم ها اکنون برای تأمین تمایز و هماهنگی، آهنگ صدا و پارامترهای زبان مورد استفاده‌ی نام تجاری را در بر می گیرند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 183
Namenclature System

سامانه‌ی صورت اسامی، فهرست اصطلاحات

سامانه‌ی صورت اسامی، ساختاری برای برقراری طرح تفضیلی در جهت توسعه‌ی اسم است. این سیستم ها اکنون برای تأمین تمایز و هماهنگی، آهنگ صدا و پارامترهای زبان مورد استفاده‌ی نام تجاری را در بر می گیرند.

نویسنده: یوتاب
Names

اسامی

اسامی تجاری را می‌توان بسته به اجناس یا خدمات پیشنهادی آن به چندین نوع طبقه‌بندی کرد که به شرح ذیل هستند:

 

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 171
Naming

نام‌گذاری

عمل توسعه‌ی اسامی تجاری برای شرکت‌ها، محصولات و خدمات است. اکثر اوقات، هدف نام‌گذاری توسعه‌ی علامت‌ها و اسامی تجاری قابل تملک است که قول نام تجاری را بیان می‌نمایند و روشی آسان در شناسایی و تعامل با نام تجاری را برای مصرف کنندگان فراهم می‌نمایند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 179
New Product Development

توسعه‌ی محصول جدید

فرایندی کلی که یک محصول قبل از عرضه به بازار طی می کند و شامل هفت مرحله است: تولید ایده ها، غربال ایده ها، آزمایش مفهوم، تحلیل کسب و کار، توسعه ی محصول، بازاریابی آزمایشی و تجارتی کردن، توسعه‌ی محصول جدید، اکثر اوقات به فعالیت های داخلی سازمان، به جای محصولات جدید کسب شده از شرکتی دیگر اشاره دارد.

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 176
News Releases

انتشار اخبار

انتشار اخبار یا انتشار مطبوعاتی، همان اعلام مطالب و گزارش های کتبی یا ثبت‌شده‌ی دارای ارزش خبری از طریق رسانه ها است که هدف از آن، تشویق خبرنگاران به تهیه‌ی مقاله هایی درباره‌ی موضوع مورد نظر است و عموماً در روابط به عنوان ابزاری برای جلب توجه مطلوب ارباب رجوع و یا محصولات بنگاه روابط عمومی استفاده می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 182
Nich Brand

نام تجاری با جایگاه مناسب، نام تجاری دنج

نام های تجاری دنج، نام هایی هستند که مورد هدف بخش های خاصی از بازار قرار می گیرند که شرکت یا محصول به ویژه در آنها قدرت دارد. این بخش ها به نوعی برای جلب توجه شرکت‌هایی با سهم های بازاری بزرگ، بسیار کوچک، اما سودده هستند و احتمال جلب رقبا را ندارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 167

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.