Multi-brand Strategy

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Multi-brand Strategy

استراتژی استفاده از چند نام تجاری

استراتژی یک شرکت منفرد که به جای یک نام تجاری با چندین نام تجاری متناقض و رقابتی به بازار وارد می شود.

شرکت‌ها از این استراتژی برای ایجاد رقابت داخلی به منظور ارتقای کارایی، تمایز نام های تجاری، فروش به بخش های مختلف بازار و یا کسب بیشترین نتیجه‌ها از اسامی تجاری مشهور و شناخته شده استفاده می‌کنند، برای مثال، کدبری محصولات شکلاتی گوناگون را تحت اسامی مختلف و برادران لیور، پودرهای ماشین لباسشویی گوناگونی را می فروشند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 100

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.