Multi-brand Strategy

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Multi-brand Strategy

استراتژی استفاده از چند نام تجاری

استراتژی یک شرکت منفرد که به جای یک نام تجاری با چندین نام تجاری متناقض و رقابتی به بازار وارد می شود.

شرکت‌ها از این استراتژی برای ایجاد رقابت داخلی به منظور ارتقای کارایی، تمایز نام های تجاری، فروش به بخش های مختلف بازار و یا کسب بیشترین نتیجه‌ها از اسامی تجاری مشهور و شناخته شده استفاده می‌کنند، برای مثال، کدبری محصولات شکلاتی گوناگون را تحت اسامی مختلف و برادران لیور، پودرهای ماشین لباسشویی گوناگونی را می فروشند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.