Metrics

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Metrics

متریک ها، معیارها

به طور کلی، متریک ها، اندازه گیری ها و معیارهای طراحی شده برای پیگیری توسعه‌ی محصول هستند و باعث اندازه گیری تأثیر اصلاحات و بهبودهای فرایند در شرکت می شوند.

اندازه گیری ممکن است شامل زمان عرضه به بازار، مدت مراحل مختلف فرایند و نتیجه های توسعه‌ی محصول (از قبیل درصد فروش کلی محصولات جدید) باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 92

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.