Metrics

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Metrics

متریک ها، معیارها

به طور کلی، متریک ها، اندازه گیری ها و معیارهای طراحی شده برای پیگیری توسعه‌ی محصول هستند و باعث اندازه گیری تأثیر اصلاحات و بهبودهای فرایند در شرکت می شوند.

اندازه گیری ممکن است شامل زمان عرضه به بازار، مدت مراحل مختلف فرایند و نتیجه های توسعه‌ی محصول (از قبیل درصد فروش کلی محصولات جدید) باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.