Messaging Matrix

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Messaging Matrix

ماتریکس پیام/ پیام‌رسانی

از دیدگاه اختصاصی اینتربرند که مخاطبان اصلی یک نام تجاری را شناسایی می کند؛ مخاطبانی که می توانند به عنوان گروه‌های تأثیرگذار بر بخش های بزرگتر بازار عمل کنند.

در عین حال، این گروه‌ها مبتنی بر اهداف نام تجاری اولویت‌بندی و بر اساس ارتباطات خاصی که حامی موقعیت کلی نام تجاری در برآورده کردن نیازها و خواسته های موردنظر مخاطب است، سازماندهی می‌شوند. یک نام تجاری نمی‌تواند هر چیزی برای هر شخصی باشد، اما باید چیزی برای هر شخصی داشته باشد. ماتریکس پیام یک ابزار ارتباطات است که به ارائه ی این تمایز کمک می‌کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.