Message-Channel-Market (MCM)

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Message-Channel-Market (MCM)

پیام- وسیله‌ی ارتباطی- بازار

دیدگاه اینتربرند درباره‌ی ساده کردن مسیر برندینگ و ارتباطات بازاریابی است. در بارزترین شکل آن، ارتباطات بازرگانی و تجاری در پی شناسایی یک بازار مطلوب برای پیشنهاد خود می‌باشد.

سپس، پیام‌های مخصوصی به منظور ترغیب افراد به خرید برای آن بازار شکل می‌گیرند. سرانجام، کاراترین و مؤثرترین مجاری ارتباطی برای آن ارتباطات جهت دست‌یابی و تحت‌تأثیر قرار دادن بازار، انتخاب و به کار گرفته می‌شود. هدف MCM ، ساده و شفاف کردن شیوه‌هایی است که غالباً پیچیده‌تر از چیزی که باید باشند، ساخته می‌شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 99

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.