Message-Channel-Market (MCM)

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Message-Channel-Market (MCM)

پیام- وسیله‌ی ارتباطی- بازار

دیدگاه اینتربرند درباره‌ی ساده کردن مسیر برندینگ و ارتباطات بازاریابی است. در بارزترین شکل آن، ارتباطات بازرگانی و تجاری در پی شناسایی یک بازار مطلوب برای پیشنهاد خود می‌باشد.

سپس، پیام‌های مخصوصی به منظور ترغیب افراد به خرید برای آن بازار شکل می‌گیرند. سرانجام، کاراترین و مؤثرترین مجاری ارتباطی برای آن ارتباطات جهت دست‌یابی و تحت‌تأثیر قرار دادن بازار، انتخاب و به کار گرفته می‌شود. هدف MCM ، ساده و شفاف کردن شیوه‌هایی است که غالباً پیچیده‌تر از چیزی که باید باشند، ساخته می‌شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.