Media Planning

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Media Planning

برنامه ریزی رسانه های جمعی

در برنامه ریزی رسانه‌ها، شرکت ها اهداف استراتژیک خود را تحلیل وظایف منطقی و قابل اجرای روزانه ی خود را برای بیشتر کردن سرمایه گذاری مورد نظر در ترفیع و تبلیغ تنظیم می کنند، نتیجه‌ی این فرایند یک «طرح رسانه‌ای جمعی» نامیده می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 96

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.