Mass Marketing

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Mass Marketing

بازاریابی انبوه

به فرایند استفاده از رسانه‌های جمعی برای فروش گسترده‌ی محصول یا خدمت به یک گروه هدف بزرگ گفته می‌شود.

بازاریابی انبوه نگاه به عنوان یک کل همگن و بنا بر این، فروش محصول مشابه با قیمت یکسان از طریق همان وسایل تبلیغی و ترفیعی به کل افراد است. این شیوه‌ی بازاریابی برای فروش حجم زیادی از محصول به تعداد زیادی از افراد طراحی شده است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 18

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.