Marketing Planning

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Marketing Planning

برنامه ریزی بازاریابی

به فرایند منظم و سیستماتیک ارزیابی فرصت ها و منابع بازاریابی و تنظیم اهداف بازاریابی گفته می شود.

فرایندی که به یک طرح بازاریابی ختم می‌گردد و در واقع شرحی تفصیلی از اهداف و روش‌های واقعی شرکت است که به قصد دست یابی به اهداف بازاریابی خودش از آنها استفاده می‌کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 142

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.