Marketing Myopia

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Marketing Myopia

نزدیک بینی بازاریابی

این اصطلاح عموماً به قصور شرکت در تعریف شایسته و متناسب اهداف خود اشاره دارد. فقدان چشم‌انداز ممکن است به تأکید بیشتر بر ویژگی‌ها و مزایای خاص محصول و تاکید کمتر بر نیازها و خواسته‌های مصرف کنندگان منجر شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 100

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.