Marketing Mix

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Marketing Mix

آمیزه‌ی بازاریابی

انتخاب محصولات با توجه به تصمیم‌هایی درباره‌ی قیمت، مکان و ترفیع که یک شرکت مشخص برای ادامه‌ی سطوح مطلوب فروش در بازارهای هدف خود به کار می‌برد.

این روش انتخاب محصول، گزینه‌هایی را فراهم می‌کند که مشتریان می‌توانند از میان آن‌ها انتخاب کنند. مزیت آمیزه‌ی بازاریابی برای شرکت، امکان انتخاب یکی از گزینه‌ها توسط تعداد بیشتری از مشتریان به جای خرید از جای دیگر است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.