Marketing Metrics

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Marketing Metrics

متریک‌های بازاریابی

متریک‌های بازاریابی معیارهایی هستند که به شرکت‌ها در ارزیابی کلی عملکرد بازاریابی آن‌ها از قبیل سهم بازار، هزینه‌های تبلیغات و ترفیع و میزان پاسخ‌های کسب شده از طریق بازاریابی مستقیم و تبلیغات کمک می‌کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 99

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.