Marketing Cost Analysis

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Marketing Cost Analysis

تحلیل هزینه‌ی بازاریابی

ابزار مورد استفاده در برنامه‌ریزی بازاریابی که هزینه‌های مرتبط با توسعه، تولید، فروش، ترفیع و توزیع یک محصول یا خدمت را برای بخش‌های معین بازار بررسی می‌کند.

این تحلیل همچنین سوددهی محصول را تعیین می‌نماید.به علاوه، این بخش از تحلیل هزینه‌هاست که مشخص می‌کند هر هزینه با کدام فعالیت خاص بازاریابی مرتبط است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 101

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.